Magnus Enckell näyttely Ateneumissa 3.2.2021 TILAISUUS PERUTTU KORONAN VUOKSI. ATENEUM SULJETTUNA HELMIKUUN 2021 LOPPUUN ASTI.

Näyttely tarkastelee Magnuns Enckelliä monipuolisesti ja esittelee hänen tuotantoaan viideltä vuosikymmeneltä.Esillä on paljon ennestään tuntemattomia teoksia, Enckellin laajaa piirustustuotantoa ja luonnoskirjoja sekä valokuvia hänen omasta arkistostaan. Suurnäyttely esittelee kultakauden merkittävimpiin kuuluvan taiteilijan tuotantoa kattavasti.

Tapaamme museokaupan edessä klo 11.45.TULE AJOISSA! Varaa aikaa kassalla asioimiseen ja muista mainita ryhmämme nimi. Jokainen maksaa oman lippunsa, yhdistyksemme tarjoaa opastuksen. Museokortti hyväksytään. Muistathan maskin.

Mukaan mahtuu 10 henkilöä. Viimeinen ilmoittautumis-/peruutuspäivä on 26.1.2021 klo 15.00.

Yhteyshenkilö: Leena Pohjanloimu, puh. 050 564 1571, leena.pohjanloimu(at)gmail.com.

Ilmoittautuminen alkaa 4.1.2021 klo 9.00.

• Oi niitä aikoja - kun naiset murtavat lasikattoja on Naisliiton 115-vuotisjuhlavuoden julkaisu. Kirja sisältää 28 naisen kiinnostavan työelämäkerran eri ammattialoilta.

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.