Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 20.3.2024

Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistyksen kevätkokous pidettiin keskiviikkona 20.3.2024 Helsingin Aikuisopiston auditoriossa. Paikalla oli 28 yhdistyksen jäsentä. Kokouksen alussa keskustelimme turvallisen tilan periaatteista yhdistyksessämme. Varsinaisessa kevätkokouksessa esitettiin tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajan ja toiminnantarkastajan lausunto. Kokouksessa vahvistettiin tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille. Kokouksen päätyttyä keskustelimme vielä yhdistyksen laulukuoron statuksesta.

1.4.2024

• Pienoiselämäkertojen kirjoittaminen jatkuu ja kaikki julkaisut tallennetaan SKS:n arkistoon.

• Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistys ry
    toimisto@naisliittohelsinki.fi

• Oi niitä aikoja - kun naiset murtavat lasikattoja on Naisliiton 115-vuotisjuhlavuoden julkaisu. Kirja sisältää 28 naisen kiinnostavan työelämäkerran eri ammattialoilta.

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.

• Kiitos tämän antologian ilmestymisestä kuuluu koululaisille, jotka innostuivat kirjoittamaan sukunsa naisista.